Spring til indhold
Kundeservice

Kundetilfredshedsundersøgelse

Vi har i uge 32 og 34 udsendt en kundetilfredshedsundersøgelse via e-Boks til et tilfældigt udvalg af vores kunder. Hvis du har modtaget spørgeskemaet, kan du trygt besvare det. Vi passer godt på dine besvarelser, og vi vil sætte stor pris på, at du tager dig tid til at dele din mening med os.

Tak for hjælpen

Vores undersøgelse af kundetilfredsheden blandt vores kunder i Energi Viborg er afsluttet.

Vi vil gerne sende en stor 𝗧𝗔𝗞 til alle jer, der valgte at bruge jeres tid på at gøre os klogere på, hvad der fungerer godt, og måske endnu vigtigere; hvor vi kan gøre det bedre.

_________

Kundetilfredshedsundersøgelsen er udsendt en ekstra gang den 19. august 2025

Vi har udsendt kundetilfredshedsundersøgelsen en gang mere til de kunder, der i første omgang ikke nåede at besvare undersøgelsen.

Det er utrolig vigtig for os at få feedback på undersøgelsen fra rigtig mange kunder, så vi kan udvikle og forbedre vores ydelser. Vi  har derfor valgt at sende undersøgelsen ud en ekstra gang i håb om, at endnu flere vil deltage i undersøgelsen.

_________

Udsendelse af kundetilfredshedsundersøgelse i uge 32

Vi udsender i uge 32 en kundetilfredshedsundersøgelse til et tilfældigt udvalg af vores kunder.

Spørgeskemaet bliver udsendt via e-Boks, og det tager omkring 10 minutter at besvare spørgsmålene.

Vi håber, at mange af de udvalgte kunder vil deltage i spørgeskemaundersøgelsen, så vi kan forbedre vores service til gavn for alle kunder.

De kunder, der deltager i undersøgelsen, deltager automatisk i en konkurrence om fine præmier.

Det er muligt at deltage i undersøgelsen frem til og med søndag den 24. august 2025.

Del artikel