Kundetilfredshedsundersøgelsen er udsendt en ekstra gang den 19. august 2025
Vi har udsendt kundetilfredshedsundersøgelsen en gang mere til de kunder, der i første omgang ikke nåede at besvare undersøgelsen.
Det er utrolig vigtig for os at få feedback på undersøgelsen fra rigtig mange kunder, så vi kan udvikle og forbedre vores ydelser. Vi har derfor valgt at sende undersøgelsen ud en ekstra gang i håb om, at endnu flere vil deltage i undersøgelsen.
_________
Udsendelse af kundetilfredshedsundersøgelse i uge 32
Vi udsender i uge 32 en kundetilfredshedsundersøgelse til et tilfældigt udvalg af vores kunder.
Spørgeskemaet bliver udsendt via e-Boks, og det tager omkring 10 minutter at besvare spørgsmålene.
Vi håber, at mange af de udvalgte kunder vil deltage i spørgeskemaundersøgelsen, så vi kan forbedre vores service til gavn for alle kunder.
De kunder, der deltager i undersøgelsen, deltager automatisk i en konkurrence om fine præmier.
Det er muligt at deltage i undersøgelsen frem til og med søndag den 24. august 2025.