Spring til indhold

Generelle spørgsmål og emner

Hvad skal jeg gøre i forhold til fakturering, hvis der sker ændringer i min husstand?

 

Ved ændringer i husstanden – for eksempel fraflytning ved skilsmisse, dødsfald eller lignende – kan du henvende dig til vores kundeservice. De vil hjælpe dig med at finde ud af hvilke ændringer i systemerne, der skal foretages.

Ring til kundeservice på 8929 2923

Få en SMS ved driftsforstyrrelser

Hvordan fortæller jeg Energi Viborg, at jeg skal flytte?

 

Når du skal flytte, skal du melde det via vores tilmeld og frameld formularer, som du finder i menulinjen. Vi anbefaler desuden, at du læser vores vejledning til at melde Flytning.

Vejledning til at melde flytning

Vejledning vedrørende til- og framelding af din forsyning

Betalingsservice

Kundeservice

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvis ikke du kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar til at besvare mails eller telefonopkald fra dig mandag-torsdag: klokken 8-16 og fredag: klokken 8-14.